Hoeveel meeting rooms heeft jouw bedrijf nodig?

Bedrijven groeien en krimpen, huurcontracten verlopen, wensen veranderen en prijzen verschillen. Kortom, er zijn genoeg redenen om van kantoorruimte te wisselen. Soms is het een keuze, omdat de huidige kantoorruimte bijvoorbeeld zwaar drukt op de begroting. In andere gevallen is het echt noodzakelijk, omdat het huidige kantoor bijvoorbeeld gewoonweg te klein wordt. Je hebt dan vast wel een idee over de hoeveelheid werkplekken en vierkante meter die nodig is voor alle medewerkers, maar hoeveel meeting rooms heb je daadwerkelijk nodig? Als je de zoektocht naar een nieuw kantoor en het onderhandelingsproces al eens hebt doorgemaakt weet je dat het niet zo eenvoudig is. Een goed doordachte en wel geïnformeerde zoektocht zal ervoor zorgen dat het gehele proces soepeler verloopt. Daarom is het belangrijk je zo goed mogelijk voor te bereiden. In dit artikel zal kantoorruimte specialist Flexas.nl in gaan op de hoeveelheid meeting rooms die je nodig hebt.

Lees verder…


Source: young startup

Top